23 Ekim 2006 Pazartesi

Bugün bayram, erken kalkın çocuklar..


Bayram çok hüzünlü geldi bu sene..


Bayram olunca.. İnsan uzun zamandır haber alamadıklarından haber almak için bir vesile olacağını sanıyor nedense.. Sanki aylardır aramayanlar, sormayanlar, nasıl olduğumu-yaşayıp yaşamadığımı merak etmeyenler bayramda birden merak eder olacakmış gibi.. Mesela O.. Aramaya, konuşmaya, nasılsın demeye yüzü olmasa bile, belki bayramda bir "iyi bayramlar" mesajı gönderir diye bekledim.. Bir şeyi değiştirir miydi? Evet!! İnsanlara saygı göstermek için illa onlara aşık olmak gerekmiyor ki!

Bilmiyorum.. Sebebi her ne ise, ben hiç iyi hissetmiyorum.. Artık içim neşe dolmuyor bayramlarda.. Çocukluğumu özlüyorum, kapı kapı dolaşıp şeker topladığım bayramları özlüyorum, O'nu-birlikte geçirdiğimiz vakitleri özlüyorum, sınavlardan geçer not alabildiğim günleri özlüyorum, dost sandığım insanların henüz gerçek yüzlerini görmediğim mutlu günlerimi özlüyorum.. Bugün bayram, erken kalkın çocuklar diyen Barış abiyi özlüyorum..

Her neyse, taa ilk yazımdaki sözümü dinleyip okumadığınız için teşekkürler..

Selcan,
Ekim '06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder