29 Ekim 2006 Pazar

Bana karşı ben..


Biliyorsun, asıl savaş sana karşı değil. Benim asıl derdim kendimle.. Daha önce de oldu, bana karşı ben!

Kendimle olan savaşı kazanabilirsem, belki seni de affedebilirim.. Bunu ister misin bilmiyorum gerçi, daha doğrusu bunun senin için bir önemi var mı bilmiyorum. Sanırım yok.. Ama zaten konu sen değilsin dediğim gibi, benim! Bana karşı ben..

Kavga başladı.. Önceleri seven ben önde götürüyordu maçı.. inanıyordu..
Rakibini ikna etmeye gücü vardı her şeyin düzeleceğine, tüm olumsuz işaretlere rağmen. Ama.. Kendine saygısını kazanmaya çalışan ben, aşkta gurur olmaz diyen beni fena patakladı sonraki günlerde.. Yürek parçalandı; kanlar içinde sökülüp bedenden, fırlatıldı bir köşeye.. Kalp kırıldı, kavga bitti..

Kazanan mı? Yok! Herkes kaybetti bu oyunda..


Selcan
Şubat '06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder