9 Mart 2008 Pazar

İkna Edilmedim!

İkna edilmedim. Olanları kabullenmekte bu kadar zorlanışım bu yüzden...
Yüzümü görene kadar beni karşısına çıkardığı için Allah'a şükreden insanın, görüştükten sonra ne oldu, kim ne dedi, neyi beğenmedi de birden bire vazgeçtiğini anlatmadı kimse bana!
Tek bildiğim, iki gün önce telefon numaramı vermek istemediğimi düşünerek kırılan kişinin iki gün sonra aradığımda telefonu açmadığı!
Tek bildiğim benim mesajlarıma mutluluk hapı diyen kişinin artık cevap bile yazmadığı...
Tek bildiğim beni tanımak istediğini söyleyen kişinin şimdi mesaj sonunda sıradan bir "Görüşürüz" demeye bile dilinin varmadığı!
Nedir üç saat içinde gerçekleşen bu değişimin nedeni? Kendi lafını çevirerek gözümde düştüğü durumu göze alarak bir şans daha vermeye, bir kez daha görmeye değmeyeceğini düşündüren ne?!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder