23 Şubat 2009 Pazartesi

Cümle Mühendisi

Rehavet çöker, omuzlarımın üzeri dolu.
Yok yok yolu,
Kaçışın sonu,
Meçhul kim?
Ben ben!..
Pusuları kuran başarısız it,
Sen sen!..
Beat savaşında komutan Sago!
Yen yen,
Egolarını isimsiz bilmiş.
Yerden göğe kadar haklı bu aşmış.
Zaten bıkmış
Ve sıkılmışım içten!
Aslen,
Okuduğum zırvalar hep den den!
Yeniden,
Başa dön.
Yeni gün, eski sen sen.
Konu aç, yaz dur, karala, yuhala haybeden.
Seslen ahaline, yalanlarla keklen.
Bir delinin laflarıyla beyninden hacklen.
Kes len!..
Kaçınız Sago'nun dostu tanışı?
Hilen bulaşıcı,
Palavran komik aşırı.
Halen neyin savaşında şehit verirsin?
Ruhen yaralı adama mı işkencen?
Resmen övgü budalasısın, maskara!
İğnen anca sana batar, için kapkara.
Demlen, ol, dol bardağına cidden.
Benden 2-4'lük duyduğunda dertlen!..

Ben cümle mühendisi,
Sen kaçak avcı.
O, benciliyete yenik düşmüş ısrarkeş.
Biz bu yolda rehber,
Siz peşimden takip.
Onlar pusuda sinik gayretkeş.

Beş para etmez, incilerin döksen,
Leş yer, akbabaların hepsi kalleş.
Zarlarım şeş-beş, çekme bana peşkeş!
Eş sözümün anlamını, deş kulağını!..

Bo bo bomm!..
Tanımadıklarım neden hain?
Dom dom kurşunu savuracak kadar kin.
Tin tin tinimini hanımlar mı rapçi?
Kop kop rhyme'ların kopya from zenci!..
Banlan!..
Benim yerin garantisi var lan!..
Derman kalmayana dek çabala kaptan.
Otlan!..
Geçin üzerimden, ye bu kaptan.
Poh pohladığınız rapler bana göre boktan.
Azman azmasın çok korktum aman ha!
Sallan!..
Deparımın hızı, tozu kaldır!..
Kafküf, içine çek tozumu ve öksür!..
Kafkef, yum gözü, vur sözü!..
Sansüüüürrrr!!!!!!!!
Yeahh yeahh tercümanım hani?
Lucadris'den çal çırp, orjinalin hani?
Back vokale saklanma öne gel hadi!..
Kan kardeşin bonibon 1, panzerin hani?
Ce ve za, barış adına sahneye çıksın.
Ke ve za, peace geveleyip diss çaksın.
Bo ve ra, kendini fasülyeden sansın.
Sahtokârın diss telleri ellerimde kalsın.

Ben cümle mühendisi,
Sen kaçak avcı.
O, benciliyete yenik düşmüş ısrarkeş.
Biz bu yolda rehber,
Siz peşimden takip.
Onlar pusuda sinik gayretkeş.

Beş para etmez, incilerin döksen,
Leş yer, akbabaların hepsi kalleş.
Zarlarım şeş-beş, çekme bana peşkeş!
Eş sözümün anlamını, deş kulağını!..

Sago


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder