23 Şubat 2008 Cumartesi

Acımıyor Yüreğim


Yaz bitti, yine mevsim sonbahar.
Kim bekler, kim çeker bu kadar?
Sofrandaki kırıntılar kadar bile mi olamadım?!

Allah'ın varsa,
Bu akşam adres defterinde
S harfinin olduğu yerde,
Bulup ya çiz ya yak adımı!
Ya da sessizlik koy yerine..
Allah'ın varsa..

Vicdansız...
Rüyama, şarkıma, şiirime girdin!
Sanki kendi bahçelerin misali, arsız..
Be vefasız!
Sana martılar getirdim.
Kanatlarım var, beyaz;
Ama acımıyor yüreğim!..

Elde sazlar, sarı yazlar,
Oğlanlar, kızlar
Yudumlanır salkım gölgelerinde.
Nağmeler, nazlar...
Şahit yıldızlar:
"Doğur" dedin bana,
"Kurabiye gibi çocuklar"..

Gittiğin o gece ardından,
İki kadın uyanıp ağlayacak...
Biri annen diğeri ben;
Benim biraz ahım kalacak!


Allah'ın varsa...

Vicdansız!
Rüyama, şarkıma, şiirime girdin...
Sanki kendi bahçelerin misali, arsız!
Be vefasız;
Sana martılar getirdim!
Kanatlarım var, beyaz;
Ama acımıyor yüreğim...

Elde sazlar, sarı yazlar,
Oğlanlar, kızlar yudumlanır salkım gölgelerinde.
Nağmeler, nazlar..
Şahit yıldızlar.
Oğlanlar, kızlar yudumlanır salkım gölgelerinde.
Nağmeler, nazlar..
Şahit yıldızlar!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder