6 Şubat 2007 Salı

Günahlarla.. Korkularla.. Gel !

.İhaneti sende gördüm;
Sende şiddeti gördüm; aşkı gördüm..
Yanarak içinden geçtim aşkın;
Kor olmadan küle döndüm!

Dokun bana, bana dokun ne olur..
Hasretinden öldüm!
Kopar zincirlerini yeniden gel,
Durmadan gel, hep gel..

Ben sana tutsak, sen bana yasak..
Gel günahlarla, korkularla gel!
Ben savunmasız, çırılçıplak..
Sen hesaplarla, sorgularla gel!

Geçiyor günler çok üzgünüm.
Geçiyor akşamlar sessiz..
Geceyi yırtar yalnızlığım,
Güneşi yakarım sensiz!

2 yorum:

  1. İyiyle kötüyü, yin'le yang'ı bi araya getiren bi görsel olmuş. Gerçekten çok güzel ve anlamlı. Ama ikisi de böcek işteee :D Sevmem ben böcükleri :D Ama kırmızı ve yeşilin zıtlığını da unutmayalım di mi. (:

    :)znur

    YanıtlaSil
  2. Ya Selcan, biraz önce yazdığım yorumu almadı bu niyee. ): Nasıl yazim baştan ben yaa ):
    Neyse bi deneme yapim.

    İyiyle kötüyü, yin'le Yang'ı bir araya doğada getiren bir görsel. Gerçekten çok güzel. Ama ikisi de böcük yaa, ve ben böcükleri sevmem (: Ama bak kırmızı ve yeşil gibi zıt renkleri de unutayalım. Nerelerden de arar bulur, uydurursun. Walla günün ŞIKı bu ŞIKı (: Şarkı da zaten güzel...

    :)znur

    YanıtlaSil