19 Şubat 2007 Pazartesi

Gülümse Şimdi


.. Özisu için ..


Sakın ağlama!
Tanıdık yalnızlık.

Evvel Allah, tanıştık evvelden..
Kokunu bırakma, çok sevdim kokunu.
Bilemezsin, al götür kokunu!


Çocuktun hep sen, elinde balonla..
Engel miydim ben? İğne miydim?
Bir bakmışım ki ben, elmalar düşmüş.
Tükenmişiz, kepenkler inmiş..

Ve uğraşmak anlamsız;
Yüzündeki yabancı
Her geçen saniye bana daha yabancı..
Ve böyle olmasın, bildiğim gibi kal sen..
Her geçen saniye daha da zorlaşmasın
Ve gülümse şimdi..

Haklıydın hep sen, acılar bedava!
Mecburduk hep uzaktan bakmaya!
Çok yorgunum ben, eski bir saat gibi..
Hırpalandım Istanbul gibi..

Bebeğim...

Oyunun en güzel yerinde zil çalınca üzülürdük ya..

Öyleyim..

1 yorum:

  1. Sakın ağlama sen Selcan, yalnızlık ne kadar tanıdıksa biz de o kadar tanıdığız birbirimize. Elbet bir gün yalnızlığın hükmü de bitecek, biz izin verdiğimiz sürece hüküm sürebilecek. Bir kare ile bi sürü şey anlatabilen arkadaşıma sayısız teşekkürlerimi sunmak istiyorum.

    :)zisu

    YanıtlaSil