5 Kasım 2006 Pazar

Şartlar


Anladım!


Şarkıda da diyor ya "Ne sen o eski sen, ne ben o eski ben.. Biz miydik yoksa zaman mı değişen?" Değiştik biz de.. Artık eskiden olduğumuz insanlar değiliz.

Aslında çok da ortak yönümüz yoktu belki. Çok da iyi anlaşmıyorduk. Çok büyük sırlar paylaşmadık. Aslında çok farklı dünyalardayız biz.. Eskiden de öyleydik belki de. Sadece.. O zamanlar benzer sıkıntılar içindeydik, benzer boşluklarda, benzer ihtiyaçlarda.. Bizi birbirimize yakınlaştıran kişiliklerimiz değildi, şartlarımızdı! Ben seni o şartlar altında, senin o şartlarda davrandığın halinde sevdim. Ve sen benimle o şartlar altında, ben o şartlarda nasıldıysam o halimle vakit geçirdin. Yani "o şartlar"dı bizi bağlayan. Şimdiyse değişti şartlarımız, tavırlarımız, düşüncelerimiz.. Ve sevdiklerimiz.. Ve sevmediklerimiz.. Değişti her şey, değiştik biz de. Artık ne ben seni seven Selcanım, ne de sen benim sevdiğim kişisin.

Bir gün, farklı şartlar altında, farklı insanlar çıkacak karşımıza ve biz "o şartlar altında" seveceğiz yeniden.

Ta ki şartlar yeniden değişene kadar..

Anladım!

Selcan
Kasım '06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder