15 Ocak 2009 Perşembe

Yüreğine Selam Söyle


Kirpiklerin kuş kanadı, konsa yürek dalıma..
Dudakların ah amanım, gelse ağzım feryadına..
Dudakların ah amanım, yetse ağzım figanına..

Düşüm sensin, ülkem de sen!
Yurtsuz kalırım sen gidersen...
Yüreğine selam söyle,
Almasa gel vur istersen!
Yüreğine selam söyle,
Sonra da gel vur istersen...

Dağlanır benim için dağlar,
Sular benim için çağlar,
Bulut benim için ağlar,
Yollar beni niçin bağlar?

Dağlanır benim için dağlar,
Sular benim için çağlar,
Rüzgar benim için ağlar,
Yollar beni niçin bağlar?

Dağ dedi ki suya: Yüreğinde su damıtmak bir başka sızı...
Sırf bu yüzden katılaşır dağ yüzü!
Aya katar da sever gündüzü...
Bir de salkım saçak bulutsa başında gökyüzü,
O zaman dalgınlığı dağılır gider.
Sular da kullanmaz ağzındaki çığlığı!
Deniz düşü mavi kalır damarlarında...
Ve bilir misin der su, hangim kanar;
Şehir bir ihanet boş böğrümde, nah işte oram kanar!

Kumruların dem çekmeye insin ağzım pınarına.
Öpüşlerim çadır açsın sol yanının dağ başına...

Düşüm sensin, ülkem de sen...
Yurtsuz kalırım sen gidersen!
Yüreğine selam söyle,
Almazsa gel vur istersen...
Yüreğine selam söyle,
Sonra da gel vur istersen!

Dağlanır benim için dağlar,
Sular benim için çağlar,
Bulut benim için ağlar,
Yollar beni niçin bağlar?

Dağlanır benim için dağlar,
Sular benim için çağlar,
Rüzgar benim için ağlar,
Yollar beni niçin bağlar?











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder