26 Ağustos 2008 Salı

Sadece Sesini Duymak İçin

Yeditepe İstanbul dizisinden bir sahne..
Çok fazla insan içine çıkmamış, yıllarca boş umutlarla eski nişanlısını beklemiş 30lu yaşlarda bir bayan Nilgün... Bir gün yeni biri taşınıyor mahalleye; abisinin arkadaşı oluyor, Nilgün'ün de bir süre sonra kocası. O kadar mutlu ki; o kadar coşkulu yaşıyor ki aşkını Nilgün; bir gün evden çıkıp kocasının çalıştığı yere kadar yürüyor ve "Ben seni çok seviyorum, iyi ki varsın!" diyor. Ferhan şaşırıyor önce, soruyor: "Bunca yolu sırf bunu söylemek için mi geldin?"
"Evet," diyor Nilgün, "sırf bunun için geldim. Kızdın mı yoksa?"
Ferhan'ın yüzü gülüyor; "Hayır, hayır. Çok sevindim. Bunun yanında 'gelmişken bir de manava uğrayacağım' deseydin bu kadar değerli olmazdı. Sen de iyi ki varsın.." diyor...

Öyle işte. Sesini duydum kapattım. Gelmişken manava uğramayacağım, bir şey sormayacağım, bir şey demeyeceğim. Sadece aradım, sadece sesini duymak için...

Selcan



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder