14 Haziran 2007 Perşembe

Söz Ver!

You light up another cigarette
And I pour the wine.
It’s four o’clock in the morning
And it’s starting to get light.
Now I’m right where I want to be,
Losing track of time.
But I wish that it was still last night!
You look like you’re in another world
But I can read your mind.
How can you be so far away
Lying by my side.
When I go away I’ll miss you,
And I will be thinking of you
Every night and day just...

Promise me you’ll wait for me
’cos I’ll be saving all my love for you!
And I will be home soon...
Promise me you’ll wait for me,
I need to know you feel the same way too!
And I’ll be home, I’ll be home soon...

Sabahın 4ünden akşamın 4üne.. Akşamdan sabaha, sabahtan akşama.. Habersiz geçen onca zamandan sonra, bu dayanılmaz başağrılarının da etkisi var belki, verilen sözlere inancım azalıyor..

"Beni bekleyeceğine söz ver.." İnsanın inanası geliyor, böyle bir şeyi söyleyenin bir gün döneceğine! "Beni bekleyeceğine söz ver, yakında evde olacağım.." Şarkı o kadar güzel ki; bir şans daha, bir şans daha veresi geliyor insanın karşısındakine..

Öyle çok isterdim ki, şu anda, tam şu anda zamanın durmasını. Sadece derin bir soluk alıp nerdeyim, ne yapıyorum, nereye gidiyorum diye ufacık bir an düşünecek kadar.. Şarkıda diyor ya, "hala son geceyi yaşıyor olmayı isterdim", senin gitmediğin benim bitmediğim o son geceyi..

Giden sen olduğuna göre, bekleyen benim bu hikayede. Dönecek misin bilmiyorum. Döndüğünde bulabilecek misin beni, onu da bilmiyorum. "Senin de aynı şekilde hissettiğini bilmeye ihtiyacım var"

Beni bekleyeceğine söz ver.. Sen döneceğine söz verebilseydin, ben de bekleyeceğime söz verirdim. Tutamama ihtimalinin yüksek olduğunu bile bile üstelik.. Artık söz vermeni istemiyorum, daha doğrusu artık verdiğin sözleri tutmadığını görmeye gücüm yok.

Harika bir şarkı, sözleriyle müziğiyle.. Hayal kurmayı unutacak kadar öğrenmiş olsa da hayatı, dinlerken insan ister istemez hayallere dalıyor bu şarkıda. Güzel hayaller, mutlu hayaller, içinde senin olduğun hayaller..

"Beni bekleyeceğine söz ver.." Gelen gün ne getirir bilinmez. Giden döneceğine söz verebiliyor mu ki, kalanın beklemesi için söz istiyor..
Verdiğin tüm sözleri unuttum. Sadece kendine iyi bakacağına söz ver bana.

Beni neresine yerleştireceğini bilemediğin yüreğine dikkat et..

Selcan
Mart '06
Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder