21 Mart 2009 Cumartesi

Panik

Yüksek lisansı düşündükçe panikliyorum: nasıl olacak, hangi dersleri alacağım, tez konum ne olacak, tezi yetiştirebilecek miyim, bu master bitecek mi...

İşi, sınavları düşündükçe panikliyorum: sınavlara gereği gibi hazırlanabilecek miyim, sözlülerde başarılı olabilecek miyim, burdan başka bir yere geçebilecek miyim, geçtiğim yer burdan daha iyi olacak mı, gittiğim yerde huzurlu olabilecek miyim, ortama ayak uydurabilecek miyim, işimi düzgün yapabilecek miyim...

Geleceği düşündükçe panikliyorum: Kendime ait bir evim olacak mı, eşim, çocuklarım.. Onlarla yeterince ilgilenebilecek miyim, kendim ile ailem arasında denge kurabilecek miyim...

Ve kendim... "30 yaşıma girmeden önce yapılacaklar" listemdeki her şeyi yapabilecek miyim.. Hayallerimin gerçekleştiğini görebilecek miyim.. Fotoğrafta ilerleyebilecek miyim, yanflüt çalabilecek miyim, yurtdışı görecek miyim...

Yaşlandığımda bile hala hayal kurabiliyor olacak mıyım? 

Canım sıkılıyor.. 

13/02/2009
Ankara

                         
        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder