15 Haziran 2008 Pazar

Yarın Gece


Yarın gece gideceğim bu kentten!
Bir ırmağa yolcuyum, sular çekiyor beni...
Yüreğimden başka taşıyacak yüküm yok!
Sayılmazsa göğsümden düşen kuş ölüleri...

Sözüm yok; işte yüzüm, işte akşam!
Sesimde anıların sessizliği...

İçimde acıyla yürüyorum yolları,
Çoktandır yolumu ayırdığım bu kentten.
Yorulsam da bir daha binmem o trenlere;
Kimse karşılamasın istasyonlarda beni!

Kuşsuz bir kent, gizli uzayan saçlarımda...
Aşktan ve anılardan bir avuç külüm şimdi!
Ardımda usulca akan küçücük sular;
Bir onlar uğurluyor varacağım ırmağa...

Sözüm yok; işte yüzüm, işte akşam!
Sesimde anıların sessizliği!...

Sonunda bir soru gibi kaldım yine kendimle;
Kentin kırık aynasında eksildikçe düşlerim...
Söyle, benim ömrüm bu kente uğradı mı?
Sahi ben hiç ömrümü kendime yaşadım mı?

Haydar Ergülen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder