23 Nisan 2007 Pazartesi

Nasıl Büyük Adam Olucam?

.
Görmezdim, önümü görmezdim; okudum, yıllarca hep okudum.
Okumaktan boynumu büktüm, yoruldum.
Bilmezdim, adımı bilmezdim; aradım, her şehirde aradım.
Koştum, dere tepe aştım, dolaştım.

Kimin uğruna, ne uğruna?

Herkes köşesini kapmış, iyi ama, ben nasıl büyük adam olucam?
Bir tek seni bana çok gördü dünya:(
İyiler bu savaşı kaybetmiş, peki ben nasıl büyük adam olucam?
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba?!

Sevmezdim, okulu sevmezdim; okudum, yıllarca hep okudum.
Okumaktan boynumu büktüm, yoruldum.
Bilmezdim, oyunu bilmezdim; denedim, her şekilde denedim.
Denemekle olmadı, zaten yenildim:(

Kimin uğruna, ne uğruna?

Herkes köşesini kapmış iyi; ama ben nasıl büyük adam olucam?
Bir tek seni bana çok gördü dünya!
İyiler bu savaşı kaybetmiş; peki ben nasıl büyük adam olucam?
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba?

Ben nası büyük adam olucam?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder