26 Ocak 2007 Cuma

Kaldım Tek Başıma

.
Kimi arasam; kime sorsam?
Kim bilebilir ki bütün bu olanları..
Kafa mı yorsam; kimden hesap sorsam?
Kim yapabiliyor olabilir ki bütün bu hesapları..

Kaldım odalarda tek başıma, düşünüyorum..
Çıkamıyorum ki tek başıma işin içinden!
Kaldım odalarda tek başıma, gidemiyorum..
Varamıyorum ki tek başıma hiç bir yere!

Beni arasan da bunları bana sen sorsan;
Bilemiyorum ki ben doğru cevapları.
Soru sormasan da öylesine aramış olsan;
Dinlemiyorum gerçi malum yalanları!

Kaldım odalarda tek başıma, düşünüyorum..
Çıkamıyorum ki tek başıma işin içinden!
Kaldım odalarda tek başıma, gidemiyorum..
Varamıyorum ki tek başıma hiç bir yere!

Bazı basitleri düşünemiyorum;
Düşünen birine ihtiyacım var.
Mesela şu basiti hiç düşünemiyorum:
Niye ille de birine ihtiyacım var?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder